موسسه زبان و آموزشگاه زبان جردوی در جنت آباد تهران

مدیر شعبه: جناب آقای اسحاقی
آدرس: جنت اباد مرکزی بیست متری گلستان غربی پلاک 81
تلفن تماس: 02146015449
ایمیل: info@jordway.ir
ساعت کاری: 8 الی 20

آموزشگاه زبان جردوی شعبه جنت آباد

موسسه زبان جردوی در شعبه جنت آباد خود در یک فضای آرام و زیبا با کلاس های مجزا و مجهز برای آموزش زبان به کودگان و بزرگسالان در خدمت شماست.

موسسه زبان جردوی با بیش از 20 سال سابقه آموزش در عرصه زبان انگلیسی و با 11 شعبه فعال در سراسر تهران و کرج و کسب تندیس مشتری مداری و رضایتمندی مشتری از نهاد ریاست جمهوری، یکی از موفق ترین مراکز آموزش زبان انگلیسی در کشور می باشد. سیستم آموزشی زبان انگلیسی در شعبات موسسه زبان جردوی کاملا منحصر به فرد و منطبق با آخرین تکنیک های استاندارد آموزش زبان روز دنیا می باشد.

در موسسه زبان جردوی از بدو ورود با زبان آموز در هر سطح و سن به هیچ عنوان به زبان فارسی سخن گفته نمی شود. آموزشگاه زبان جردوی در جنت آباد با بکارگیری مدرسین و مشاورین متخصص, این امکان را برای مراجعین و زبان آموزان فراهم می سازد تا در انتخاب خود درست ترین تصمیم را اتخاذ نمایند و در کوتاهترین زمان زبان انگلیسی را فرا بگیرند.

آموزشگاه زبان در جنت آباد

اگر برای یادگیری زباد در منطقه جنت آباد به دنبال یک آموزشگاه زبان خوب و حرفه ای میگردید تا در کوتاهترین زمان به راحتی بتوانید به زبان انگلیسی صحبت کنید، میتوانید از کلاس های آموزشگاه زبان جردوی استفاده کنید.

موسسه زبان جردوی برای آموزش بهتر زبان انگلیسی در فضایی ایده آل از بدو ورود با شما در هر سطحی که باشید به انگلیسی صحبت میشود تا با قرار گرفتن در یک محیط صمیمی بتوانید راحت تر به مکالمه زبان انگلیسی بپردازید.

آموزشگاه زبان جردوی به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه زبان در جنت آباد میتواند به شما در یادگیری زبان کمک کند.

آموزش زبان برای بزرگسالان

شما میتواندی با شرکت در دوره براش در کوتاهترین زمان و بدون نیاز به حصور دائم در کلاس و تنها در زمان های خالی خودتان به تقویت زبان انگلیسی خود بپردازید و مکالمه به زبان انگلیسی را در خود تقویت کنید.

فراگیری اصول و قواعد مکالمه بهتر میتواند به شما در فراگیری بهتر زبان بسیار کمک کند.

دوره براش برای آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان طراحی شده است تا بزرگسالان بتوانند در زمان کوتاهی به راحتی تسلط پیدا کنند.

آموزش زبان برای کودکان

بهترین آموزشگاه زبان برای یادگیری زبان انگلیسی در جنت آباد را میتوان به جرات آموزشگاه زبان جردوی دانست که در زمان کوتاهی به کودگان شما چگونه صحبت کردن به انگلیسی را آموزش میدهد و با تقویت مهارت یادگیری زبان جدید در کودک شما به نتیجه گیری بهتر کمک میکند.

آموزشگاه زبان در غرب تهران

آموزشگاه زبان جردوی در غرب تهران با پشتوانه اعتماد شما عزیزان و همکاری با اساتید برجسته زبان انگلیسی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران فعالیت خود را در چندین شعبه ادامه میدهد.

شعبه های آموزشگاه زبان جردوی در غرب تهران میتواند به بهترین گزینه برای آموزش زبان انگلیسی شما و کودکانتان باشد تا در کمترین زمان به فراگیری زبان انگلیسی بپردازید.