آموزشگاه زبان و موسسه زبان جردوی شعبه مشهد (ابوذر غفاری)

دخترانه و پسرانه

مدیر شعبه: جناب آقای اسحاقی
آدرس: مشهد، احمدآباد، ابوذرغفاری ۱۴،پلاک۷۷،جنب بانک تجارت
تلفن تماس: 09966743713
ایمیل: mashhad@jordway.ir
ساعت کاری: 8 الی 20

موسسه جردوی در ساختمانی ویلایی دارای بخش‌های مجزای پسران و دختران است.
موسسه زبان جردوی با بیش از 20 سال سابقه آموزش در عرصه زبان انگلیسی و با 11 شعبه فعال در سراسر تهران و کرج و کسب تندیس مشتری مداری و رضایتمندی مشتری از نهاد ریاست جمهوری، یکی از موفق ترین مراکز آموزش زبان انگلیسی در کشور می باشد. سیستم آموزشی زبان انگلیسی در شعبات موسسه زبان جردوی کاملا منحصر به فرد و منطبق با آخرین تکنیک های استاندارد آموزش زبان روز دنیا می باشد.

در موسسه زبان جردوی از بدو ورود با زبان آموز در هر سطح و سن به هیچ عنوان به زبان فارسی سخن گفته نمی شود. آموزشگاه زبان جردوی در مشهد با بکارگیری مدرسین و مشاورین متخصص, این امکان را برای مراجعین و زبان آموزان فراهم می سازد تا در انتخاب خود درست ترین تصمیم را اتخاذ نمایند و در کوتاهترین زمان زبان انگلیسی را فرا بگیرند.

آموزشگاه زبان در مشهد

مجموعه جردوی به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی فعالیت آموزش زبان انگلیسی را از سال 1378 از شهر جدید اندیشه آغاز کرده و اکنون در مشهد نیز شعبه دیگری راه اندازی کرده و به عنوان یکی آموزشگاه های زبان خوب در مشهد شناخته می‌شود.

بهترین موسسه زبان انگلیسی در مشهد برای اینکه سرعت و کیفیت بالایی در اموزش به فرزندان شما داشته باشد باید از بهترین اساتید و مدرس های زبان انگلیسی استفاده شود همچنین استفاده از سیستم آموزشی درست میتواند به فرایند یادگیری زبان برای کودکان شما را ساده تر کند.

ما در آموزشگاه جردوی فرایند آموزش زبان را آسان کرده ایم و آموزشگاه زبان انگلیسی جردوی شعبه مرکزی مارلیک را پیشنهاد می‌دهید. شعبه آموزشگاه زبان پسرانه جردوی در مشهد با کمک بهترین اساتید زبان و همچنین بهره گیره از امکانات جدید و به‌روز در آموزش زبان انگلیسی با سیستم آموزش مکالمه محور به آموزش زبان فرزندان شما کمک بزرگی می‌کند.

آموزش زبان در شهر مشهد

در آموزشگاه زبان انگلیسی جردوی، بر روی یادگیری چهار مهارت اصلی زبان، یعنی «خواندن»، «نوشتن»، «شنیدن» و «صحبت کردن» برای زبان‌آموزها پرداخته می‌شود و همچنین دوره‌های پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تری برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری، یا شرکت در آزمون‌های بین‌المللی را دارند نیز در نظر گرفته شده است.یادگیری زبان انگلیسی امروزه یکی از نیاز های اصلی هر شخصی است زیرا برای افرای که قصد ادامه تحصیل دارند بیشتر منابع آموزشی آکادمیک به زبان انگلیسی هستند و همچنین برای افرادی که تمایل به تجارت با کشور های خارجی را دارند بهترین راه ارتباط گیری با افراد دیگر صحبت به زبان انگلیسی است.

بهترین آموزشگاه زبان مشهد

یکی از دغدغه های اصلی پدر و مادر ها پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی مشهد است که بتوانند فرزند خود را با خیال راحت برای آموزش زبان در آن مجموعه ثبت نام کنند.برای اینکه بتوانیم یک موسسه خوب را تشخیص بدهیم و بهترین آموزشگاه زبان را مشخص کنیم چند معیار را باید مدنظر قرار دهیم:

  • سیستم آموزشی آموزشگاه
  • کیفیت تدریس اساتیدت
  • جهیزات و محیط با کیفیت (سرگرمی همراه با یادگیری، روش های نوین و… )
  • کیفیت امتحاناتی که در موسسه برگزار می شود
  • نحوه کار کردن Listening و Speaking (موارد مورد نیاز برای مکالمه زبان انگلیسی )
  • شهریه آموزشگاه نسبت به کیفیت آموزش
  • اعتبار موسسه و یا آموزشگاه زبان

کلاس حضوری در موسسه زبان مشهد

کلاس حضوری در موسسه زبان جردوی شعبه مشهد برای تمامی گروه‌های سنی برگزار می‌شود. شما با شرکت در کلاس حضوری زبان می‌توانید به‌صورت مستقیم با اساتید و زبان‌آموزان تعامل داشته باشید و سریع‌تر زبان را یاد بگیرید. این کلاس‌ها معمولاً در تمامی روزهای هفته برگزار می‌شود و شما می‌توانید بر اساس برنامه خود در هر یک از کلاس‌ها ثبت‌نام کنید. شرکت در کلاس‌های حضوری این امکان را برای شما ایجاد می‌کند تا بتوانید به‌راحتی و به‌صورت مستقیم آموزش دیده و رفع اشکال کنید.

فضای آموزشی مناسب و امکانات آموزشگاه زبان

آموزشگاه‌های زبان برای اینکه بتوانند خدمات باکیفیتی به زبان‌آموزان خود ارائه دهند، باید فضای آموزشی مناسبی داشته باشند تا افراد با ذوق و اشتیاق به یادگیری زبان مورد علاقه خود بپردازند. همچنین آن‌ها به یکسری امکانات مانند سیستم صوتی، تخته وایت‌برد، پروژکتور، اینترنت پرسرعت و … نیاز دارند.

آموزشگاه زبان در مشهد

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی برای مشهد های عزیز که در مشهد قرار دارد، آموزشگاه زبان جردوی است که میتوان به صورت ترمیک در آن ثبت نام کنید و همچنین با استفاده از دوره های غیر حضوری به راحتی زبان انگلیسی را برای صحبت کردن و مکالمات در خلال زندگی روزمره خود بیاموزید. با شرکت در دوره براش میتوانید زبان خود را به سرعت در زمان های خالی خودتان یاد بگیرید. آموزشگاه زبان جردی با دسترسی راحت از همه نقاط شهر مشهد میتواند بهترین گزینه برای آموزش زبان انگلیسی در مشهد برای خودتان یا فرزندانتان باشد.

آموزش زبان انگلیسی برای مکالمه در مشهد

برای یادگیری صحبت کردن به زبان اگلیسی در مدت زمان کوتاه میتوانید با ثبت نام در موسسه زبان انگلیسی جردوی در کوتاهترین زمان به صحبت کردن با زبان انگلیسی تسلط پیدا کنید. در موسسه زبان جردوی از بدو ورود با زبان آموز در هر سطح و سن به هیچ عنوان به زبان فارسی سخن گفته نمی شود و همین امر باعث شده است تا زبان آموزان کودک نیز در مدت کوتاهی به راحتی توانایی مکالمه انگلیسی را بدست بیاورند.