موسسه زبان جردوی شعبه شهرک وحدت

دخترانه و پسرانه

مدیر شعبه: جناب آقای اسحاقی
آدرس: شهرک وحدت، خیابان اصلی، نیش مریم هفتم
تلفن تماس:366201033 – 366201034 (026)
ایمیل: vahdat@jordway.ir
ساعت کاری: 8 الی 20

موسسه آموزش زبان انگلیسی جردوی شعبه شهرک وحدت

موسسه زبان جردوی با بیش از 20 سال سابقه آموزش در عرصه زبان انگلیسی و کسب تندیس مشتری مداری و رضایتمندی مشتری از نهاد ریاست جمهوری، یکی از موفق ترین مراکز آموزش زبان انگلیسی در منطقه غرب تهران می باشد. این موسسه با بکارگیری مشاورین متخصص, این امکان را برای مراجعین و زبان آموزان فراهم می سازد تا در انتخاب خود درست ترین تصمیم را اتخاذ نمایند.

سیستم آموزشی زبان انگلیسی در شعبات موسسه زبان جردوی کاملا انحصاری و منطبق با آخرین تکنیک های استاندارد روز دنیا می باشد.

در موسسه زبان جردوی از بدو ورود با زبان آموز در هر سطح و سن به هیچ عنوان به زبان فارسی سخن گفته نمی شود.

آموزشگاه زبان در شهرک وحدت

مجموعه جردوی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در مارلیک فعالیت آموزش زبان انگلیسی را از سال 1378 آغاز کرده و اکنون در مارلیک به عنوان بهترین آموزشگاه زبان شهرک وحدت شناخته میشود.

فرزندان شما برای اینکه سرعت و کیفیت بالاتری در یادگیری زبان انگلیسی را تجربه کنند، نیازمند یک موسسه زبان انگلیسی معتبر با سیستم آموزشی خوب و اساتید مجرب‌ هستند، ما در آموزشگاه جردوی فرایند آموزش زبان را آسان کرده ایم و آموزشگاه زبان انگلیسی جردوی شعبه شهرک وحدت را پیشنهاد می‌دهید.

آموزش زبان در شهرک وحدت

شعبه شهرک وحدت آموزشگاه جردوی با بهره گیره از امکانات جدید و به‌روز در آموزش زبان انگلیسی با سیستم آموزش مکالمه محور به آموزش زبان فرزندان شما کمک بزرگی می‌کند.

در شعبه آموزش زبان شهرک وحدت جردوی انواع کلاس های زبان دختران و پسران و کودکان و بزرگسال برگذار میگردد و دوره های فشرده و مکالمه محور نیز در این آموزشگاه دایر است.

در آموزشگاه زبان انگلیسی جردوی، بر روی یادگیری چهار مهارت اصلی زبان، یعنی «خواندن»، «نوشتن»، «شنیدن» و «صحبت کردن» برای زبان‌آموزها پرداخته می‌شود و همچنین دوره‌های پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تری برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری، یا شرکت در آزمون‌های بین‌المللی را دارند نیز در نظر گرفته شده است.

بهترین آموزشگاه زبان در شهرک وحدت

یکی از دغدغه های اصلی پدر و مادر ها پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی است که بتوانند فرزند خود را با خیال راحت برای آموزش زبان در آن مجموعه ثبت نام کنند.

برای اینکه بتوانیم یک موسسه خوب را تشخیص بدهیم و بهترین آموزشگاه زبان را مشخص کنیم چند معیار را باید مدنظر قرار دهیم

مهم نیست اموزشگاه زبان مورد نظر شما دارای کلاس زبان آنلاین است یا حضوری؛ اگر برای شما امکان‌پذیر است، قبل از ثبت نام حتما فضای آموزشی آموزشگاه را از نزدیک ببینید. در نخستین دیدار از فضای آموزشی بسیاری از نکات برای شما روشن می‌شود. برای مثال:

  • سری به کلاس‌ها بزنید و اندازه و تعداد کلاس‌ها را بسنجید
  • امکانات و تجهیزات آموزشی را بررسی کنید
  • به میزان توجه، دلسوزی و پاسخگویی مسئولان آموزشگاه دقت کنید
  • همزمان به یاد داشته باشید: آموزش مناسب در محیط مناسب اتفاق می‌افتد

آموزشگاه زبان در شهرک وحدت

شعبه شهرک وحدت آموزشگاه زبان جردوی در شهرک وحدت، خیابان اصلی، نیش مریم هفتم واقع شده است که میتواند نیاز عزیزان ساکن در منظریه، شهرک وحدت، سیمین دشت، اهری، پیک، انبار نفت و … را به آموزشگاه خوب با آموزش حرفه ای را برآورده کند.

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در شهرک وحدت از نظر کیفیت تدریس و شیوه آموزش به طور حتم آموزشگاه جردوی است که زبان آموزان در کوتاهترین زمان ممکن تسلط صحبت کردن به زبان انگلیسی را پیدا می‌کنند.