ساختمان مرکزی موسسه آموزش زبان جردوی در مارلیک

شعبه مرکزی

مدیر شعبه: جناب آقای اسحاقی
آدرس: تهران، ملارد، مارلیک، خ دکترحسابی، کوچه پرتو، پلاک 175، ساختمان جردوی
تلفن تماس: 65107126 – 65107125 (021)
ایمیل: marlic@jordway.ir
ساعت کاری: 8 الی 20

نقشه شعبه مرکزی جردوی مارلیک

ساختمان جردوی در 6 طبقه دارای بخش‌های مجزای پسران و دختران است.
موسسه زبان جردوی با بیش از 20 سال سابقه آموزش در عرصه زبان انگلیسی و کسب تندیس مشتری مداری و رضایتمندی مشتری از نهاد ریاست جمهوری، یکی از موفق ترین مراکز آموزش زبان انگلیسی در منطقه غرب تهران می باشد. این موسسه با بکارگیری مشاورین متخصص, این امکان را برای مراجعین و زبان آموزان فراهم می سازد تا در انتخاب خود درست ترین تصمیم را اتخاذ نمایند.

سیستم آموزشی زبان انگلیسی در شعبات موسسه زبان جردوی کاملا انحصاری و منطبق با آخرین تکنیک های استاندارد روز دنیا می باشد.

در موسسه زبان جردوی از بدو ورود با زبان آموز در هر سطح و سن به هیچ عنوان به زبان فارسی سخن گفته نمی شود.

آموزشگاه زبان در مارلیک

مجموعه جردوی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در مارلیک فعالیت آموزش زبان انگلیسی را از سال 1378 آغاز کرده و اکنون در مارلیک به عنوان بهترین آموزشگاه زبان مارلیک شناخته میشود.

در برج آموزش زبان مارلیک جردوی انواع کلاس های زبان دختران و پسران و کودکان و بزرگسال برگذار میگردد و دوره های فشرده و مکالمه محور نیز در این آموزشگاه دایر است.

فرزندان شما برای اینکه سرعت و کیفیت بالاتری در یادگیری زبان انگلیسی را تجربه کنند، نیازمند یک موسسه زبان انگلیسی معتبر با سیستم آموزشی خوب و اساتید مجرب‌ هستند، ما در آموزشگاه جردوی فرایند آموزش زبان را آسان کرده ایم و آموزشگاه زبان انگلیسی جردوی شعبه مرکزی مارلیک را پیشنهاد می‌دهید.

شعبه مرکزی جردوی با بهره گیره از امکانات جدید و به‌روز در آموزش زبان انگلیسی با سیستم آموزشی مکالمه محور به آموزش زبان فرزندان شما کمک بزرگی می‌کند.

آموزش زبان در مارلیک

زبان انگلیسی در ۳۱ کشور جهان، زبان رسمی است. به علاوه بیست کشور دیگر، زبان انگلیسی را به عنوان یکی از دو یا چند زبان رسمی معرفی می کنند و از طرفی زبان اصلی بین‌المللی است.

در آموزشگاه زبان انگلیسی جردوی، بر روی یادگیری چهار مهارت اصلی زبان، یعنی «خواندن»، «نوشتن»، «شنیدن» و «صحبت کردن» برای زبان‌آموزها پرداخته می‌شود و همچنین دوره‌های پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تری برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری، یا شرکت در آزمون‌های بین‌المللی را دارند نیز در نظر گرفته شده است.

بهترین آموزشگاه زبان در مارلیک

یکی از دغدغه های اصلی پدر و مادر ها پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی است که بتوانند فرزند خود را با خیال راحت برای آموزش زبان در آن مجموعه ثبت نام کنند.

برای اینکه بتوانیم یک موسسه خوب را تشخیص بدهیم و بهترین آموزشگاه زبان را مشخص کنیم چند معیار را باید مدنظر قرار دهیم:

  • سیستم آموزشی آموزشگاه
  • کیفیت تدریس اساتید
  • تجهیزات و محیط با کیفیت (سرگرمی همراه با یادگیری، روش های نوین و… )
  • کیفیت امتحاناتی که در موسسه برگزار می شود
  • نحوه کار کردن Listening و Speaking (موارد مورد نیاز برای مکالمه زبان انگلیسی )
  • شهریه آموزشگاه نسبت به کیفیت آموزش
  • اعتبار موسسه و یا آموزشگاه زبان

آموزشگاه زبان در ملارد

ساختمان اصلی آموزشگاه زبان جردوی در ملارد، مارلیک، خ دکترحسابی، کوچه پرتو، پلاک 175 واقع شده است که میتواند نیاز عزیزان ساکن در مارلیک، سراسیاب، خیابان دکتر حسابی، خیابان بهار غربی، 20 متری مارلیک، فاز 3 مارلیک و … را به آموزشگاه خوب با آموزش حرفه ای را برآورده کند.