شعبه موسسه آموزشی و آموزشگاه زبان در فردیس

به زودی راه اندازی می‌شود.

به زودی راه اندازی می‌شود.

مجموعه جردوی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در فردیس فعالیت آموزش زبان انگلیسی را از سال 1378 آغاز کرده و اکنون در فردیس به عنوان بهترین آموزشگاه زبان فردیس شناخته میشود. سیستم آموزشی زبان انگلیسی در شعبات موسسه زبان جردوی کاملا انحصاری و منطبق با آخرین تکنیک های استاندارد روز دنیا می باشد. یکی از روش‌های منحصر بفرد آموزش زبان در موسسه زبان جردوی در فردیس این است که از بدو ورود با زبان آموز به هیچ عنوان به زبان فارسی سخن گفته نمی شود و زبان آموز در هر سن و سطحی که باشد، متناسب با دانشی که دارد، از همان روز اول با وی مکالمه انگلیسی انجام می‌شود.

آموزشگاه جردوی در شعبه فردیس، انواع کلاس‌های زبان را برای دختران، پسران، کودکان و بزرگسالان برگذار می‌کند. همچنین دوره های فشرده و مکالمه محور نیز در این آموزشگاه دایر است. برای اینکه بتوانید یادگیری زبان انگلیسی را در سرعت و کیفیت بالاتری تجربه کنید، نیازمند یک موسسه زبان انگلیسی معتبر با سیستم آموزشی خوب و اساتید مجرب‌ هستید. شعبه مرکزی جردوی با بهره گیره از امکانات جدید در آموزش زبان انگلیسی با سیستم آموزشی مکالمه محور به آموزش زبان فرزندان شما کمک بزرگی می‌کند.

آموزش زبان در فردیس

یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهارت‌های مورد نیاز در دنیای امروز است. منابع و راه‌های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد از جمله کلاس حضوری، سایت، اپلیکیشن، فیلم و .. اما چگونه می‌توان زبان انگلیسی را یاد گرفت؟ آیا روشی برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت رایگان وجود دارد؟

در آموزشگاه زبان انگلیسی جردوی، بر روی یادگیری چهار مهارت اصلی زبان، یعنی «خواندن»، «نوشتن»، «شنیدن» و «صحبت کردن» برای زبان‌آموزها پرداخته می‌شود و همچنین برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری، یا شرکت در  آزمون‌های بین‌المللی را دارند نیز دوره‌های پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تری در نظر گرفته شده است.

بهترین آموزشگاه زبان در فردیس

یکی از دغدغه های همیشگی پدر و مادرها پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی است که بتوانند فرزند خود را با خیال راحت برای آموزش زبان در آن مجموعه ثبت نام کنند. البته برای تشخیص بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی به چند عامل باید توجه کنید که در پایین بطور مختصر به چند نمونه اشاره می‌کنیم:

سیستم آموزشی آموزشگاه

کیفیت تدریس اساتید

تجهیزات و محیط با کیفیت (سرگرمی همراه با یادگیری، روش های نوین و …)

کیفیت امتحاناتی که در موسسه برگزار می شود

نحوه کار کردن (  Listening و Speaking ) موارد مورد نیاز برای مکالمه زبان انگلیسی.

تناسب شهریه آموزشگاه نسبت به کیفیت آموزش.

اعتبار موسسه و یا آموزشگاه زبان.

کلاس تقویتی زبان انگلیسی در فردیس

یکی از نیاز های دانش آموزان برای تقویت مهارت و نمره زبان انگلیسی خود شرکت در کلاس های تقویتی زبان انگلیسی است که میتواند باعث شود که دانش آموز به راحتی سطح خود را بالاتری ببر و در امتحانات موفق شود. موضوع کلاس خصوصی تقویتی را میتوان بر اساس نیاز فرزند شما مشخص کرد و حول موضوع مورد نظر آموزش های جامع و کاملی در جهت رفع اشکالات به فرزند شما تدریس کرد.