شعبه موسسه آموزشی و آموزشگاه زبان جردوی در مارلیک (دخترانه)

مدیر شعبه: جناب آقای اسحاقی
آدرس: تهران، ملارد، مارلیک، خ دکترحسابی، کوچه پرتو، پلاک 175، ساختمان جردوی
تلفن تماس: 65107126 – 65107125 (021)
ایمیل: marlic@jordway.ir
ساعت کاری: 8 الی 20

موسسه زبان جردوی با بیش از 20 سال سابقه آموزش در عرصه زبان انگلیسی و کسب تندیس مشتری مداری و رضایتمندی مشتری از نهاد ریاست جمهوری، یکی از موفق ترین مراکز آموزش زبان انگلیسی در منطقه غرب تهران می باشد. این موسسه با بکارگیری مشاورین متخصص, این امکان را برای مراجعین و زبان آموزان فراهم می سازد تا در انتخاب خود درست ترین تصمیم را اتخاذ نمایند.

با توجه به افزایش میزان استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، زبان انگلیسی به زبان مشترک جهان تبدیل شده است. استفاده از زبان انگلیسی نه تنها در ارتباطات و کسب و کار پرکاربرد است. بلکه امروزه برای تفریح و سرگرمی نیز اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل ضرورت یادگیری زبان انگلیسی روزانه در حال افزایش است.

آموزشگاه زبان در مارلیک

مجموعه جردوی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در مارلیک ، فعالیت آموزش زبان انگلیسی را از سال 1378 آغاز کرده و اکنون در مارلیک به عنوان بهترین آموزشگاه زبان مارلیک شناخته میشود. سیستم آموزشی زبان انگلیسی در شعبات موسسه زبان جردوی کاملا انحصاری و منطبق با آخرین تکنیک های استاندارد روز دنیا می‌باشد. یکی از نکات قابل توجه در موسسه زبان جردوی در مارلیک این است که از بدو ورود، با زبان آموز در هر سطح و سن به هیچ عنوان به زبان فارسی سخن گفته نمی شود.

آموزشگاه جردوی در مارلیک، انواع کلاس‌های زبان را برای دختران، پسران، کودکان و بزرگسالان برگذار می‌کند. همچنین دوره های فشرده و مکالمه محور نیز در این آموزشگاه برگذار می‌شود. برای اینکه بتوانید یادگیری زبان انگلیسی را در سریع‌ترین زمان و بالاترین کیفیت، تجربه کنید، نیازمند یک موسسه زبان انگلیسی معتبر با سیستم آموزشی خوب و اساتید مجرب‌ هستید تا در طول آموزش، اشکالات شما را برایتان رفع کنند.

شعبه مارلیک جردوی با بهره گیره از امکانات جدید و به‌روز در آموزش زبان انگلیسی با سیستم آموزشی مکالمه محور به آموزش شما کمک بزرگی می‌کند.

آموزش زبان در مارلیک

یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهارت‌های مورد نیاز در دنیای امروز است. خوشبختانه امروزه منابع و روش‌های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد، مانند: کلاس حضوری، سایت، اپلیکیشن، فیلم و .. اما موضوعی که بسیار اهمیت دارد این است که چگونه می‌توان زبان انگلیسی را یاد گرفت؟ و اینکه آیا روشی برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت رایگان وجود دارد؟

در آموزشگاه زبان انگلیسی جردوی، بر روی یادگیری چهار مهارت اصلی زبان، یعنی «خواندن»، «نوشتن»، «شنیدن» و «صحبت کردن» برای زبان‌آموزها پرداخته می‌شود و همچنین دوره‌های پیشرفته‌تر و حرفه‌ای‌تری برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی یا کاری، یا شرکت در  آزمون‌های بین‌المللی را دارند نیز در نظر گرفته شده است.

بهترین آموزشگاه زبان در مارلیک

یکی از نگرانی‌های اصلی پدر و مادرها این است که بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی را برای فرزندان خود پیدا کنند و فرزند خود را با خیال راحت برای آموزش زبان در آن مجموعه ثبت نام کنند. البته پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی به چند عامل بستگی دارد که در پایین بطور مختصر به چند نمونه اشاره می‌کنیم:

سیستم آموزشی آموزشگاه

کیفیت تدریس اساتید

تجهیزات و محیط با کیفیت (سرگرمی همراه با یادگیری، روش های نوین و …)

کیفیت امتحاناتی که در موسسه برگزار می شود

نحوه کار کردن ( Listening و Speaking  ) موارد مورد نیاز برای مکالمه زبان انگلیسی.

شهریه آموزشگاه نسبت به کیفیت آموزش.

اعتبار موسسه و یا آموزشگاه زبان.

کلاس تقویتی زبان انگلیسی در مارلیک

شرکت در کلاس تقویتی زبان انگلیسی، یکی از نیاز های دانش آموزان برای تقویت مهارت و نمره زبان انگلیسی خود است که باعث می‌شود دانش آموز به راحتی سطح زبان انگلیسی خود را بالاتر ببرند و در امتحانات موفق شوند. موضوع کلاس خصوصی تقویتی را میتوان بر اساس نیاز فرزند شما مشخص کرد و حول موضوع مورد نظر آموزش های جامع و کاملی در جهت رفع اشکالات به فرزند شما تدریس کرد.