دوره براش (Brush) آموزش زبان برای بزرگسالان

دوره براش (Brush) آموزش زبان برای بزرگسالان+ غیر حضوری و حضوری

ما در آموزشگاه زبان جردوی برای کسانی که وقت حضور در کلاس را ندارند و یا در جایی مشغول انجام فعالیت‌های روزانه مانند کار و خرید هستند، اموزش زبان به روش براش را معرفی می‌کنیم. آموزش زبان به روش براش به گونه‌ای است که همه‌ی افراد و مخصوصا بزرگسالان با وجود مشغله‌ای که دارند، میتوانند آموزش زبان را شروع کنند. زیرا نیازی به حضور در آموزشگاه نیست. همچنین نیازی به انجام تکلیف نیست و حتی اگر مشغله زیادی در زندگی دارید بازهم میتوانید آموزش زبان به روش براش را شروع کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

آموزش زبان به روش براش (Brush)

دوره فشرده «براش» جردوی تبدیل به موفق‌ترین دوره آموزش زبان انگلیسی مخصوص بزرگسالان شده است چرا که این دوره، تماماً سازگار با شرایط و محدودیت‌های این رده سنی می‌باشد. یک فرد بزرگسال با توجه به مشغله‌هایی که دارد، اعم از کار، تحصیل، خانواده، تفریح و …، به طور معمول زمان کافی برای اختصاص به فعالیت‌های جانبی مثل شرکت در کلاس‌ها یا انجام تکالیف برای یادگیری یک زبان را ندارد. زمانی که این عزیزان اقدام به یادگیری زبان انگلیسی می‌نماید، اغلب با موفقیت همراه نمی‌شود چرا که اضافه نمودن برنامه‌های سنگین کلاسی و خارج از کلاس دوره‌های آموزش زبان انگلیسی به برنامه های روزمره امر طاقت‌فرسایی می‌باشد. حتی افرادی که با تحمل این برنامه سخت به مسیر ادامه می‌دهند، با به وجود آمدن حتی یک مشکل کوچک در زندگی خود، دیگر امکان ادامه کلاس‌ها را نخواهند داشت  وپس از چند اقدام ناموفق، یادگیری زبان انگلیسی تبدیل به یک کابوس برای فرد می‌شود.

مزایای دوره براش

دوره براش جردوی زبان‌آموز محور می‌باشد؛ یعنی این زبان‌آموز است که با توجه به میزان وقت، پیش‌زمینه از زبان انگلیسی و فرصتی که برای یادگیری دارد، کنترل یادگیری خود را بر عهده دارد. این زبان‌آموز است که روز و ساعت کلاس‌های خود را انتخاب می‌نماید. این زبان‌آموز است که نوع کلاس خود (حضوری یا مجازی) را انتخاب می‌نماید. این زبان‌آموز است که میزان تدریس استاد را انتخاب می‌نماید. در این انتخاب‌ها، زبان‌آموزان می‌توانند از راهنمایی و مشاوره‌های اساتید خود، مشاورهای روانشناسی مؤسسه و کادر مدیریت آموزشی مؤسسه نیز بهره‌مند شوند. دلیل این میزان از آزادی عمل زبان‌آموزان، انفرادی بودن این دوره می‌باشد و کلاس‌های زبان‌آموزان به صورت خصوصی، اما با هزینه یک کلاس عمومی، برگزار می‌شوند. از طرفی، تقویم دوره با داشتن تعطیلات کافی، به خصوص در ایام مهم مانند روزهای آخر سال، دوران امتحانات دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها (خرداد و دی ماه) و …، سازگاری حداکثری را با برنامه‌های بزرگسالان عزیز دارد.

کیفیت دوره آموزش زبان غیر حضوری براش

دوره براش تجلی قدرت متد آموزشی مؤسسه جردوی در زمینه آموزش زبان انگلیسی می‌باشد. متد آموزشی جردوی یک مند تکنیک‌محور می‌باشد که در آن انگلیسی از طریق آن‌ها تدریس می‌شود و نه از طریق حفظ کردن لغات. همچنین آموزش گرامر نیز با این روش قابل درک‌تر می‌شود. با استفاده از این تکنیک‌ها، موتور جدیدی در ذهن زبان‌آموزان مخصوص انگلیسی صحبت کردن فعال می‌گردد که در زمان انگلیسی صحبت کردن، دیگر نیازی به فارسی نداشته باشند و مستقلاً انگلیسی را از طریق خود انگلیسی یاد خواهند گرفت. این باعث می‌شود زبان‌آموزان دوره براش روان، بادقت و باکیفیت انگلسی صحبت کنند؛ مهارت‌هایی که هر سه در کنار هم در زبان‌آموزانی که با روش‌های منسوخ قدیمی انگلیسی یاد می‌گیرند دیده نمی‌شوند.

برنامه آموزشی دوره آموزش زبان بزرگسال براش

تیم مدیریت آموزشی دوره براش، همواره زبان‌آموزان را از طریق دریافت گزارش‌های هفتگی از اساتید آن‌ها، آزمون‌های دوره‌ای و نظرسنجی و ارتباط مستقیم با آن‌ها تحت نظر داشته و از پیشرفت هر جه بهتر آن‌ها اطمینان حاصل می‌نمایند و در صورت تشخیص مشکل، با ارائه مشاوره، به زبان‌آموزان کمک می‌کنند تا به شرایط مطلوب برگردند. اتاق فکر خلاق، بادانش و باتجربه دوره براش در سایه حمایت‌ها و راهنمایی‌های بجا و ارزنده مدیریت مؤسسه جناب آقای اسحاقی جردوی، در پشت صحنه با انجام تغییرات لازم، همواره به دنبال بالا نگه داشتن کیفیت خروجی زبان‌آموزان می‌باشد. دوره براش آمده است تا یک بار برای همیشه به کابوس یادگیری زبان انگلیسی بزرگسالان خاتمه دهد

معرفی دوره براش، دوره براش چیست؟

کادر آموزشگاه زبان  انگلیسی جردوی با داشتن اساتید مجرب و حرفه‌ای که دارند، دوره‌ای را در نظر گرفته‌اند که افرادی هم که توانایی حضور در آموزشگاه را ندارند، ولی به زبان انگلیسی علاقه دارند، آن را یاد بگیرند.

روش این دوره به این صورت است که شما با تهیه پکیج آموزش زبان به روش براش و دیدن ویدیوهایی که در پکیج وجود دارد، از تکنیک‌های روز دنیا بهره می‌برید و نیاز به نوشتن تکلیف نبوده و یک استاد در طول دوره راهنمایی‌های لازم را به شما انجام می‌دهد.

پس از گذراندن دوره آموزش زبان به روش براش در اموزشگاه زبان انگلیسی، مدرکی برای شما صادر می‌شود و می‌توانید در دوره و یا آزمون‌هایی که در دانشگاه‌ها و غیره گرفته می‌شود شرکت نمایید.

کلاس آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان به روش براش

آموزش زبان براش یک روش نوین خوب برای بزرگسالان است که بتوانند زبان را یاد بگیرند. بزرگسالان با هدف خاص به دنبال آموزش زبان انگلیسی می‌روند. آنها مانند افراد کم سن نیستند که به اجبار والدین بخواهند زبان انگلیسی را آموزش ببینند.

در صورتی که در بزرگسالان این فرآیند فرق می‌کند. بطوری که بزرگسالان وقت بیشتری باید بگذارند اما با توجه به شرایط کاری گاها پیش می‌آید که شخصی همیشه نتواند سر وقت معین حضور پیدا کند. در این صورت ممکن است در مسیر آموزش زبان، بدون اینکه بخواهد مجبور به ترک آموزش زبان انگلیسی شود ولی ما در آموزشگاه زبان جرد وی یک روش جدید به نام براش را ارائه می‌دهیم تا شما به راحتی بتوانید مسیر خود را ادامه دهید.

روش آموزش زبان برای بزرگسالان (براش)

در روش آموزش زبان براش، شما در هر کجا که حضور دارید مانند زمان رانندگی و یا در سر کار و یا در سفر و … در هر زمانی از شبانه روز توسط پکیج‌های آموزشی، به آموزش زبان بپردازید.

آموزش زبان برای بزرگسالان به این صورت است که ویدیوها را درهر زمان که خواستید مشاهده می‌کنید و نیازی به تکلیف نیست و در کوتاه‌ترین زمان شما زبان را یاد می‌گیرید.

بهترین روش آموزش زبان برای بزرگسالان روش براش

بزرگسالان به دلیل اینکه در طول تحصیل خود کلاس زبان انگلیسی در مدارس داشتند با آن آشنایی دارند. ولی بازهم اطلاعات آن‌ها در زمینه آموزش زبان کامل نیست و از آنجایی که معمولا با یک هدف خاص و یک رویکرد جدید در عرصه زبان انگلیسی به آن نگاه می‌کنند، می‌تواند در مسائل شغلی و آینده آنان نیز تاثیر گذار باشد. به همین دلیل ما به شما آموزش زبان به روش براش را به عنوان بهترین آموزش زبان برای بزرگسالان معرفی می‌کنیم.

فضای آموزشی در دوره براش

در این روش فرد نیاز نیست که به آموزشگاه بیاید و وقت خود را صرف مسیر رفت و آمد کند و از کار خود بزند، در صورتی که در این روش شخص می‌تواند به کارهای خود رسیده و بدون عجله و با حوصله به آموزش خود بپردازد و فضای آموزش در براش را خودش مدیریت می‌کند که چگونه باشد و در کوتاه‌ترین روش زبان انگلیسی را هم یاد بگیرد.

آموزشگاه زبان انگلیسی بزرگسالان به روش براش در کرج

برزگسالان به علت وقت کم و مشغله‌ای که در زندگی با آن مواجه هستند نسبت به سایر رده‌های سنی با چالش‌هایی روبرو هستند که یکی از چالش‌ها اعتماد بنفس آن است که یا پایین است و یا ندارند که ما در آموزشگاه جردوی، آموزش زبان انگلیسی به روش براش در کرج را پیشنهاد می‌دهیم که با داشتن اساتید و کادر مجرب در آموزش براش و یادگیری این نوع روش و همراهی، شما را تا رسیدن به هدف‌تان تنها نگذاشته تا به هدف‌تان برسید .

آموزشگاه زبان انگلیسی بزرگسالان به روش براش در کرج دارای اساتید با دانش و با تخصص می‌باشد که شما را به بهترین نوع کمک و یاری خواهد کرد.

کلاس آموزش زبان انگلیسی با روش براش

در این دوره زمان را خودتان انتخاب می‌کنید. به این صورت که ویدیوهایی که ما برایتان در پکیج قراردادیم را می‌توانید در حین رانندگی و یا در زمان انجام کارهای دیگر نیز تماشا کنید و بدون اینکه نیاز به نوشتن تکالیف باشد، زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

دوره براش آموزش زبان برای بزرگسالان

بزرگسالان به علت برنامه ریزی که در زندگی دارند، معمولا با کمبود وقت در روز مواجه هستند و یا شاید روزی هم وقت پیدا کنند ولی این ثابت نیست. به همین دلیل ما در آموزشگاه زبان جردوی، دوره بزرگسالان آموزش زبان به روش براش را به شما معرفی می‌کنیم که در این روش بزرگسالانی که در طول روز هم وقت ندارند و یا در سرکار و یا کارهای دیگر مشغول هستند و یا زمان را نمی‌خواهند از دست بدهند از روش دوره بزرگسالان آموزش زبان به روش براش را در آموزشگاه زبان جردوی ادامه دهند که بدون تکلیف و در هر کجا خواستید و به روش براش آموزش زبان را یاد بگیرید.

آموزش مکالمه فوری زبان انگلیسی

بعضی از افراد هستند که میخواهند زبان انگلیسی را زود یاد بگیرند اما در این امر ناکام هستند و دلیل آن نبود انگیزه لازم است و این افراد همیشه به دنبال یک فرصت مناسب هستند اما بخاطر کارهای زیادی که در طول روز دارند، متاسفانه این فرصت برای آن‌ها به وجود نمی‌آید. یک سخن بزرگی بود که می‌گفت آدم هایی که موفق نیستند همیشه دنبال یک اهرم و انگیزه ناب می گردند، اما افراد موفق، آن کار را انجام می دهند.

شما میتوانید با مراجعه و ثبت نام در دوره زبان انگلیسی براش، با وجود اساتید دلسوز و کادر مجرب و محیط مناسبی که وجود دارد با تعیین سطح و راهنماییهای لازم به سریع‌ترین راه ممکن به هدف خود دست پیدا کنید؛ به شرط اینکه بخواهید.

آموزش زبان انگلیسی برای کارمندان

امروزه با توجه به راحت‌تر شدن شرایط صادرات و ارتباط با دیگر کشورها، به همین علت تسلط به زبان انگلیسی در محیط کار، برای کارمندان بسیار اهمیت دارد. بطوریکه امروزه در اکثر استخدامی‌ها داشتن مهارت زبان انگلیسی یکی از امتیازات ویژه محسوب می‌شود. زیرا با درک زبان انگلیسی، میتوانید به منابع جهانی که در کسب و کارها و صنعت‌های مختلف به زبان انگلیسی منتشر می‌شود، به راحتی دسترسی پیدا کنید و از اطلاعات به دست آمده بهره برداری‌های لازم را انجام بدهید و حتی با کشورهای دیگر ارتباط گرفته و با آنان به راحتی وارد تجارت شوید. از طرفی، امروزه زبان انگلیسی زبان بین الملل می‌باشد و پس از آموزش زبان انگلیسی می‌توانید کسب و کار خود را رونق بخشید و مشتریهای خود را بیشتر کنید و دیگر فقط به فکر بازار داخلی نباشید. بلکه دنبال بازارهای دیگر کشورها هم باشید و همچنین می‌توانید از این موضوع به عنوان پله‌ای برای ترقی استفاده کنید و از بسیاری از رقبای خود در این عرصه جلو باشید.

شما می‌توانید با شرکت در دوره براش آموزشگاه زبان انگلیسی جردوی که دارای کادر مجرب و حرفه‌ای می‌باشد به راحتی به انگلیسی صحبت کنید.

آموزش زبان انگلیسی برای دانشجویان

دروس تحصیلات تکمیلی برای دانشجویانی که با زبان انگلیسی آشنایی ندارند می‌تواند خیلی سخت باشد زیرا در این عرصه اکثر لغات و واژه‌های آنان مربوط به زبان انگلیسی می‌باشد. ما در موسسه زبان جردوی با کمک استفاده از روش آموزش زبان برای بزرگسال، به شما کمک میکنیم تا زبان انگلیسی را به سرعت آموزش ببینید و سریع‌تر به همان سطحی که میخواهید میرسید. همچنین اساتید مجرب در طول مسیر آموزشی همواره سطح شما را بررسی می‌کنند و راهنمایی‌های لازم را در این زمینه به شما می‌دهند تا شما به راحتی بتوانید در این مسیر موفق شوید.