بهترین آموزشگاه‌ زبان در ایران + موسسات معتبر آموزش زبان

بهترین آموزشگاه‌ زبان انگلیسی در ایران+ معتبرترین موسسه آموزش زبان

آموزش زبان انگلیسی به عنوان یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین مهارت‌های دنیا شناخته می‌شود و بسیاری از افراد در ابتدا سعی می‌کنند که بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران را پیدا کنند و با خیال راحت آموزش زبان را شروع کنند. برای بکار بردن لقب بهترین آموزشگاه زبان، باید ویژگی‌ها و امکانات زیادی را بررسی کنیم. برای مثال، برترین آموزشگاه‌ زبان انگلیسی در ایران باید نتایج خوبی هم داشته باشند، اکثر زبان‌آموزان از آن آموزشگاه رضایت داشته باشند وهمچنین باید برای زبان‌آموزان خود برنامه ریزی درست و دقیقی داشته باشد تا زبان‌آموزان بدانند که باید در چه مسیری حرکت کنند.

بهترین آموزشگاه‌ زبان انگلیسی در ایران

یکی از معیارهای مهم برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران، نتایج زبان‌آموزان است. برترین موسسه زبان انگلیسی در ایران باید بتواند بیشترین رضایت‌مندی را از زبان‌آموزان خود دریافت کند. همچنین باید بتواند که آموزش‌های متنوعی را ارائه دهد و باید برای رده‌های سنی مختلف، آموزش‌های مناسب را ارائه دهد. با توجه به مواردی که گفته شد در ادامه میخواهیم به چند مورد از برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران اشاره کنیم

آموزشگاه زبان جردوی

موسسه زبان جردوی با تجربه بیش از 20 سال سابقه آموزش زبان، در سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرد و دارای تندیس مدیریت مشتری مداری و رضایتمندی مشتری از نهاد ریاست جمهوری می‌باشد. موسسه زبان جردوی با بیش از 10 شعبه فعال در منطقهغرب تهران، دارای سیستم آموزشـی کاملا انحصاری و منطبق با آخرین استاندارهای آموزشی روز دنیا می باشد و به عنوان یکی از موفق ترین و بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران شناخته می‌شود.

کانون زبان ایران

کانون زبان ایران به عنوان یکی از معتبرترین، قدیمی‌ترین و بزرگترین مؤسسه‌ آموزش زبان‌های خارجی در ایران از سال ۱۳۰۴ تحت عنوان انجمن ایران و آمریکا در تهران شروع به فعالیت کرده است و کلاس‌های آن غالباً در مراکز وابسته برگزار می‌گردید که اولین مرکز آموزشی مستقل با عنوان «مرکز آموزش زبان» از دهه‌ ۱۳۳۰ در چهارراه جمهوری راه‌اندازی شد و در سال ۱۳۴۴ و در حال حاظر با بیش از ۳۰۰ شعبه آموزشی در کشور به عنوان یکی از برترین موسسه زبان انگلیسی در ایران شناخته می‌شود. همچنین کانون زبان ایران در زمینه‌ی آموزش زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، چینی و ترکی استانبولی، همچنین تولید محصولات آموزشی و کمک آموزشی در زمینه آموزش زبان‌های خارجی و آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان فعالیت می‌کند.

موسسه زبان کیش

موسسه آموزشی علوم و فنون کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش در سال 1367 با هدف آموزش ملوانان و دریانوردان به نام ” علوم و فنون دریایی صیادی کیش”آغاز به کار کرد. در ادامه با توجه به نیاز کشور، آموزش زبانهای خارجی را در برنامه خود قرار داد و در حال حاضر با بیش از 120 شعبه در سراسر ایران، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان‌های خارجی در کشور محسوب می‌گردد. دریافت مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور جهت برگزاری دوره های مهارت آموزی، مجوز برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و دریافت مجوز برگزاری دوره های کوتاه مدت با دانشگاه علمی و کاربردی از دیگر اقداماتی است که موسسه زبان کیس را در لیست بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران قرار می‌دهد.

آموزشگاه زبان سفیر

موسسه زبان سفیر گفتمان اکنون با دو دهه سابقه‌ درخشان به‌عنوان یکی از بهترین موسسه زبان انگلیسی در ایران محسوب می‌شود که درحال حاظر ۸۰ شعبه در تهران و مراکز استان‌های کشور دارد. موسسه سفیر در طول فعالیت خود موفق به اخذ ۵ گواهینامه استاندارد جهانی ایزو ۹۰۰۱ در مدیریت کیفیت، ایزو ۱۰۰۰۲ در مدیریت شکایات مشتریان و ایزو ۱۰۰۱۵ در مدیریت و آموزش، ایزو ۲۹۹۹۱ در سیستم مدیریت یادگیری زبان و ایزو ۲۹۹۹۰ استاندارد سیستم کیفیت مراکز آموزشی، همچنین کسب نمایندگی تربیت مدرسین بین‌المللی زبان از دانشگاه‌های آکسفورد و کمبریج شده است.

ویژگی های بهترین آموزشگاه‌ زبان انگلیسی

بطور کلی مواردی وجود دارد که باعث می‌شود یک آموزشگاه، در لیست بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران قرار بگیرد. در ادامه به برخی از این موارد اشاره می‌کنیم.

بررسی شرایط دانشجویان

بهترین آموزشگاه زبان در ایران باید بطور مداوم دانشجویان خود را بررسی کند و سطح پیشرفت یا پسرفت آن‌ها را بسنجد و عامل پیشرفت یا پسرفت آنها را بررسی کنند و به آنها مشاوره لازم را بدهد تا به خوبی بتوانند آموزشهای اساتید را درک کنند و زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرند.

استفاده از اساتید مجرب و حرفه‌ای

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران باید از اساتیدی استفاده کند که دارای رزومه خوبی باشند و به خوبی بتوانند مسیر آموزش را مدیریت کنند و دانشجویان خود را برای هدف نهایی خود که آموزش زبان است، راهنمایی کنند. همچنین باید از روشهایی جدید در آموزش زبان انگلیسی استفاده کنند و مسیر آموزشی را برای دانشجویان آسانتر کنند.

فضای استراحت و آرامش فکری

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران باید جایی را به عنوان استراحت برای دانشجویان خود فراهم کند تا دانشجویان بتوانند در زمانهای استراحت خود به خوبی استراحت کنند و آرامش و انرژی خود را بازیابی کنند. برترین موسسه زبان انگلیسی در ایران باید آموزش خود را بگونه‌ای طراحی کند تا تمام مهارت‌های شنیداری، صحبت کردن، خواندن و نوشتن را در دانشجویان تقویت کند تا اگر دانشجویی قصد مهاجرت داشته باشد، به خوبی برای آن آماده شود.

معتبرترین موسسه زبان در ایران

موسسات و آموزشگاه‌های زیادی برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد اما پیدا کردن معتبرترین موسسه زبان انگلیسی در ایران به چند فاکتور بستگی دارد که با ارزیابی همه شرایط میتوانیم نظر نهایی را درباره آنها بدهیم. در ادامه به چند مورد مهم برای ارزیابی موسسات معتبر زبان انگلیسی اشاره میکنیم.

تعیین سطح دانشجویان

معتبرترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران، باید قبل از هرچیزی بتواند سطح دانشجویان خود را درست ارزیابی کند و با توجه به سطح زبان‌آموز، برنامه آموزشی مناسب را به او بدهد تا زبان‌آموز بداند که باید طبق چه برنامه‌ای آموزش خود را شروع کند و چه اندازه باید تلاش کند تا به هدف خود برسد.

برنامه ریزی دقیق و مشخص

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران باید برنامه‌ریزی دقیق و مشخصی را برای زبان‌آموزان خود داشته باشد. درواقع در همان روز اول باید به دانشجویان نشان بدهد که قرار است در چه مسیری حرکت کنند و در پایان باید چه نتیجه‌ای را دریافت کنند.

همچنین، معتبرترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران باید بتواند نکات مورد نیاز دانشجویان را به آن‌ها آموزش دهد و از دادن اطلاعات و آموزش‌های کم اهمیت خودداری کند و با آموزش‌های نادرست، باعث مشکل شدن آموزش زبان انگلیسی برای زبان‌آموز نشود. برای مثال، اگر دانشجویی در دوره آموزش آیلتس شرکت کرده باشد، باید موارد مورد نیاز برای آزمون آیلتس را به او آموزش دهد و از دادن اطلاعات و آموزش‌های نامربوط خودداری کند و الکی وقت دانشجو را هدر ندهد.

آموزش مفاهیم مختلف

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران باید بتواند در طول آموزش خود، موارد مختلف را آموزش دهد و آموزش خود را تنها بر روی یک مسئله نگذارد. برای مثال، بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران باید در طول دوره آموزش زبان انگلیسی بر روی تمام مهارت‌های زبان یعنی مهارت لیسنینگ، مهارت اسپیکینگ، مهارت ریدینگ و مهارت نوشتن وقت کافی بگذارد و آموزشهای لازم را به زبان‌آموز بدهد.

همچنین معتبرترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران، باید بتواند که بحث گرامر را برای زبان‌آموزان خود تا حدود زیادی آسان‌تر کند و برای آموزش گرامر زبان انگلیسی، از روشی استفاده کند که قابل درک باشد. زیرا یکی از مشکل‌ترین مباحثی که در دوره‌های آموزش زبان انگلیسی وجود دارد، آموزش گرامر زبان انگلیسی است و بسیاری از زبان آموزان به علت مشکل بودن آن، شتیاق چندانی به مباحث آن ندارند، درصورتیکه در نوشتن متن‌های زبان انگلیسی، یادگیری گرامر اهمیت بسیاری دارد.

بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران باید این را در نظر بگیرد که اشتباهات گرامری می‌تواند باعث کاهش کیفیت متن انگلیسی شود و تأثیر منفی بر روند انتقال اطلاعات داشته باشد. همچنین، فردی که قواعد گرامری را به خوبی یاد بگیرد، می‌تواند متن‌های انگلیسی را بهتر استفاده کند.

برترین آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران زبان انگلیسی باید به گونه‌ای آموزش خود را مدیریت کنند که در پایان هر دوره، سطح دانشجویان خود را بالاتر ببرد و همچنین دانشجویان نیز این مسئله را درک کنند و تغییرات خود را نسبت به روزهای گذشته احساس کنند و بتوانند تشخیص دهند که در مسیر آموزشی درستی قرار دارند.